NAJČASTEJŠIE OTÁZKY A ODPOVEDE

V Honeylande Vám radi zabalíme Váš balíček a posnažíme sa Vám ho čo najskôr doručiť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS alebo Zásielkovne. Platiť môžete kartou prostredníctvom online platby alebo dobierkou. Využiť môžete aj osobný odber v Bratislave, časť Podunajské Biskupice alebo si môžete náš balíček nechať priviezť ZDARMA našou donáškovou službou do Bratislavy, Rovinky, Dunajskej Lužnej, Kalinkova, Hamuliakova, Mostu pri Bratislave, Malinova, Štvrtoku na Ostrove, Miloslavova, Alžbetinho dvora, Hviezdoslavova, Kvetoslavova a Šamorínu v pracovné dni do 24 hodín od objednania a počas víkendu po dohode. Balíčky doručeme ZDARMA aj do Serede po dohode.

Bezplatné doručenie funguje v nasledovných mestách:

  1. Bratislava, Rovinka, Dunajská Lužná, Kalinkovo, Hamuliakovo, Most pri Bratislave, Malinovo, Štvrtok na Ostrove, Miloslavov, Alžbetin dvor, Hviezdoslavov, Kvetoslavov, Šamorín – bez limitu objednávky od pondelka do piatka do 24 hodín a počas víkendu po dohode
  2. Sereď – bez limitu objednávky po dohode

Nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením základných údajov o Vás a mieste doručenia. Registrovaným užívateľom však plynú viaceré výhody, ako sú jednoduchý prístup k uskutočneným objednávkam, prehľad o minulých objednávkach.

Áno, posielame tovar aj do zahraničia. V tomto prípade je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.

Ak je tovar označený na sklade, odosielame ho do 24 hodín od pripísania platby na náš účet. Ak je tovar označený na objednávku, odosielame ho štandardne do 10 pravovných dní od potvrdenia objednávky. V tomto prípade je vždy dobré informovať sa na konkrétny produkt na našej mailovej adrese.

Všetky dôležité informácie pre vybavenie Vašej reklamácie nájdete v reklamačnom poriadku.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať e-mailom, prípadne telefonicky. Radi Vám poradíme.

Ak máte záujem o produkt, ktorý nemáme na e-shope, môžete nám poslať e-mail na obchod@honeyland.sk

Áno, pokiaľ objednávka nebola ešte vyexpedovaná. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.

Áno, samozrejme. Objednaný tovar si môžete prísť vyzdvihnúť osobne v Bratislave, časť Podunajské Biskupice ( presnú adresu dostanete SMS správou po vybavení objednávku, ktorú si chcete osobne vyzdvihnúť)

Áno, samozrejme. Na všetky otázky cez FacebookInstagram sa snažíme odpovedať v čo najkratšom čase.

Ak Vám poškodený tovar priviezla naša partnerská kuriérska spoločnosť, kontaktujte nás a záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.