NAJČASTEJŠIE OTÁZKY A ODPOVEDE

V Honeylande Vám radi zabalíme Váš balíček a posnažíme sa Vám ho čo najskôr doručiť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo zásielkovne. Platiť môžete kartou prostredníctvom online platby alebo môžete využiť osobný odber u nás na kamennej predajni a platiť buď v hotovosti, alebo kartou.

Všetky dôležité informácie pre vybavenie Vašej reklamácie nájdete v reklamačnom poriadku.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať e-mailom, prípadne telefonicky. Radi Vám poradíme.

Nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením základných údajov o Vás a mieste doručenia. Registrovaným úžívateľom však plynú viaceré výhody, ako sú jednoduchý prístup k uskutočneným objednávkam, prehľad o minulých objednávkach.

Áno, posielame tovar aj do zahraničia. V tomto prípade je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.

Ak je tovar označený na sklade, odosielame ho do 24 hodín od pripísania platby na náš účet. Ak je tovar označený na objednávku, odosielame ho štandardne do 10 pravovných dní od potvrdenia objednávky. V tomto prípade je vždy dobré informovať sa na konkrétny produkt na našej mailovej adrese.

Ak máte záujem o produkt, ktorý nemáme na e-shope, môžete nám poslať e-mail na obchod@honeyland.sk

Áno, samozrejme. Na všetky otázky cez FacebookInstagram sa snažíme odpovedať v čo najkratšom čase.

Áno, pokiaľ objednávka nebola ešte vyexpedovaná. Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.

Áno, samozrejme. Objednaný tovar si môžete prísť vyzdvihnúť osobne k nám na kamennú pobočku v Seredi.

Ak Vám poškodený tovar priviezla naša partnerská kuriérska spoločnosť, kontaktujte nás a záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.