Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu

Základné ustanovenia

Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že v plnom rozsahu uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www), ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Vystavením objednávky kupujúci výslovne súhlasí s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami spoločnosti.

1. Podmienky dodania

1.1 Objednávka tovaru

Záväzným potvrdením objednávky sa kupujúci zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť stanovenú kúpnu cenu podľa podmienok uvedených v objednávke. Predávajúci nezaručuje, že objednaný tovar je v čase objednávky dostupný. Kupujúci bude o dostupnosti tovaru a o priebehu objednávky informovaný mailom.

Stav objednávky, prípadne iné informácie ohľadom objednávok realizovaných cez e-shop, si môžete overiť cez pracovné dni prostredníctvom e-mailu obchod@honeyland.sk, prípadne na tel. čísle +421910 204 407.

Spolu s tovarom bude kupujúcemu doručená aj faktúra, ktorá slúži ako doklad o kúpe. Zároveň chceme kupujúceho upozorniť, že uchovanie dokladu o kúpe je povinnosťou samotného spotrebiteľa  – vzhľadom na to, že službu dodatočné doposielanie dokladov neposkytujeme.

1.2 Zmena objednávky

Ak vytvoríte a odošlete objednávku, nie je možné meniť zadané údaje.

Máte 2 možnosti, ako vzniknutú situáciu riešiť:

  • ak máte v objednávke viac položiek, stornovať len nechcený model a vytvoriť novú objednávku na ten správny, zbytok pôvodnej objednávky zostáva platný – toto riešenie odporúčame len pri osobnom vyzdvihnutí, pretože sa do novej objednávky môže znova započítať dopravné (záleží od ceny tovaru)
  • ideálnym riešením na zmenu objednávky je objednávku stornovať ako celok a zadať novú objednávku

Zlúčenie objednávok, pridanie alebo zmena tovaru už vo vytvorenej objednávke nie je z technických dôvodov bohužiaľ možné.

1.3 Cena tovaru

Ceny uvedené v e-shope www.honeyland.sk, platia pre nákup produktov prostredníctvom Online obchodu. Cena platí pre samotný tovar a neobsahuje žiadne iné služby, napríklad dopravné ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je výslovne uvedené v popise tovaru. Všetky ceny sú zmluvné a konečné. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny cien a na chyby v katalógu ponúkaného tovaru. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo na tovar až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.

1.4 Stornovanie objednávky

Objednávku je možné stornovať e-mailom na obchod@honeyland.sk . Pokiaľ zákazník za objednaný tovar zaplatil a objednávku v súlade s vyššie uvedeným riadne stornoval, bude mu zaplatená kúpna cena vrátená bezhotovostným prevodom na jeho účet v lehote do 14 (štrnástich) pracovných dní odo dňa, kedy zákazník vzal svoju objednávku späť. Predávajúci si vyhradzuje právo nesplniť objednávku alebo jej časť v prípade, že tovar nemá na sklade, ak sa objednaný tovar už nevyrába, nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už časť kúpnej ceny alebo celú kúpnu cenu zaplatil, bude zaplatená kúpna cena vrátená bezhotovostným prevodom na jeho účet v najkratšom možnom termíne. Predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky v prípade, ak si zákazník zvolí osobný odber objednaného tovaru ako možnosť doručenia a objednaný tovar si neprevezme do 10 dní od vykonania objednávky.

1.5 Platobné podmienky

Objednaný tovar je možné zaplatiť v hotovosti iba v prípade osobného vyzdvihnutia tovaru na kamennej predajni.

V našom internetovom obchode www.honeyland.sk sa dá platiť prostredníctvom karty VISA alebo Master Cart. Pri objednávke tovaru a zvolení spôsobu doručenia prostredníctvom kuréra GLS a Zásielkovne sa platí vopred kartou.

Objednávka bude nasledujúce dni overená pre prípad momentálnej nedostupnosti tovaru.

1.6 Dodanie tovaru

Záväzne potvrdená objednávka bude spracovaná bez zbytočného odkladu. Tovar s označením „na objednávku“ bude zákazníkovi odoslaný najneskôr do 21 dní, ak sa nedohodnú inak. Ak nie je pri tovare uvedená dodacia doba, zákazník má možnosť preveriť si dostupnosť tovaru telefonicky alebo e-mailom ešte pred uskutočnením nákupu. Predávajúci balné neúčtuje, účtuje len prepravné náklady. Ak je zásielka odoslaná predávajúcim prostredníctvom kuriérskej služby GLS zákazník platí prepravné náklady v závislosti od ceny objednaného tovaru nasledovne. Cena poštovného pre Slovensko je paušálne 4,50€. Ak je zásielka odoslaná prostredníctvom služby Zásielkovňa, cena poštovného pre Slovensko je 2,50€.

Iba v prípade ťažkého alebo rozmerného tovaru je cena rátaná individuálne, podľa váhy objednaného tovaru. V prípade rozmerného tovaru si môže predajca účtovať balné a to maximálne do výšky 10€. 

Ak máte špecifické požiadavky na prepravu/dodanie zakúpeného tovaru, prosím napíšte ich do poznámky/komentára pri objednávaní. Doba dodania je spravidla do 48 hodín od odoslania.

Uvádzané ceny sú platné v rámci Slovenskej republiky. Poštovné do ostatných krajín je kalkulované osobitne.

INFO: Tovar do zahraničia zasielame až po vyplatení plnej sumy faktúry.

Je povinnosťou kupujúceho skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť tovaru pri jeho preberaní a prípadné nedostatky uviesť do preberacích dokumentov a nechať potvrdiť odovzdávajúcou osobou. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci neprevezme zásielku a ihneď kontaktuje predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie ohľadom fyzického poškodenia tovaru alebo kompletnosti dodávky nie je možné akceptovať. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia objednaného tovaru. Zásielka s tovarom vždy obsahuje dodací doklad a v prípade potreby návod na používanie výrobku.

V prípade záujmu o osobný odber tovaru v predajni Honeyland, Pekárska 2115/19, Sereď, 92601 uveďte túto skutočnosť do poznámky pri objednávaní. Suma za poštovné kupujúcemu nebude účtovaná.

1.7 Osobný odber na predajni a jeho výhody

Honeyland, Pekárska 2115/19, Sereď, 92601

  • Tovar si môžete vyzdvihnúť hneď po overení a potvrdení dostupnosti tovaru počas otváracej doby : PO – PIA 10:00 – 17:00, SO 9:00 – 12:00.
  • Nemusíte čakať na kuriéra.
  • Za osobné vyzdvihnutie u nás nič nezaplatíte.
  • Radi Vám ochotne odpovieme na Vaše otázky ohľadne zakúpeného tovaru.

Pri osobnom odbere – po telefonickom/e-mailovom potvrdení naskladnenia tovaru, bude tovar pre zákazníka odložený a zákazník si môže tovar osobne prebrať v našej predajni počas otváracích hodín PO-PIA 10:00-17:00, SO 9:00-12:00.

Predávajúci nenesie zodpovednosť:

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou
  • za poškodenie zásielky zavinené poštou

2. Odstúpenie od zmluvy

Formulár na odstúpenie od zmluvy (PDF)

Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa objednaný tovar nedá dodať z dôvodu jeho nedostatku na sklade, alebo ak si kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14  dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru. Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v tejto lehote, je povinný oznámiť predávajúcemu odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumom nákupu a číslom účtu zákazníka. Ak kupujúci tovar obdržal a prevzal, je povinný zaslať ho späť na adresu prevádzky predávajúceho: Honeyland, Pekárska 2115/19, 92601 Sereď, pričom tovar nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený a musí byť kompletný (vrátane správne vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy, príslušenstva, záručného listu, návodu a originál dokladu o kúpe – faktúry).  Kupujúci je povinný poslať poistenú zásielku doporučene na adresu predajne, keďže predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu. Ak kupujúci zásielku odošle s typom doručenia „na poštu“ – nebude prevzatá. Zásielky vrátené ako dobierka predávajúci nepreberá. Peniaze budú kupujúcemu vrátené po doložení všetkých potrebných dokladov. Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru dodávateľ vráti peniaze za tovar bezhotovostným prevodom na účet zákazníka v SR a to najneskôr do 14 dní po fyzickom obdržaní tovaru, vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkam a nebol vadný.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, dodávateľ nebude akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielateľa naspäť.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy:

  • pri predaji zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, novín, časopisov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil
  • pri tovare zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený

Skrátená záruka

Pre produkty, výrobky, ktorých životnosť je kratšia ako záruka, (napríklad batérie) a podliehajú bežnému opotrebeniu používaním, pričom nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby. Pre batérie/akumulátory spravidla uvádza výrobca záruku 6 mesiacov.

Záruka 24 mesiacov sa vzťahuje na funkčnosť batérie/akumulátora a prípadný náhly úbytok kapacity pod normu bežného opotrebenia čo znamená, pokiaľ by sa jednalo o elektornicky vadnú batériu/akumulátor, tak je možné riešiť vadu v rámci 24 mesačnej záručnej lehoty.

3. Ochrana osobných údajov

Viac o spracúvaní osobných údajov nájdete tu.

4. Ďalšie ustanovenia

Ďalšie vzťahy medzi zákazníkom a dodávateľom neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Marek Marenčák- Honeyland

Poštová adresa:

Pekárska 2115/19, Sereď 92601

IČO: 53381441

DIČ: SK1083852330

Zapísaný: Okresný úrad Dunajská Streda, Číslo živnostenského registra: 210-40253

Dozorný orgán:

Okresný úrad Dunajská Streda, Číslo živnostenského registra: 210-40253

Zákony a predpisy:

– Zákon 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov